Wednesday, April 29, 2015

3. KARIPAP SARDIN SEDAP

Hari ni saya cuti hantar Arif ke Akademi Memandu Pajam di jalan Batang Benar. Selepas membayar yuran saya lalu di kantin Akademi tu.  Ternampak karipap ni mcm best aje. Esp tang kulit tu cam memanggil2. Saya tanya
"Karipap apa dek? "
"Sardin kak .. 5 biji 2 ingget"

Ini sudah baik. Dah lah sardin harga pun murah Gst pun takde.

Memang tekaan saya ia Sedap n Lazat. Kulitnya rangup walaupun dah sejuk. Saya makan hingga ke kelepetnya. Sapa kenal saya tahu saya kurang minat karipap terutama bahagian kelepet saya akan buang.  Rasa tepung pun tak masin n nipis. Isinya banyak dan sedikit manis. Lom sampai 2 km sudah tinggal 3 biji aje.. cecepat simpan supaya tidak saya habiskan.

So untuk peminat karipap kalau ke Nilai atau dari Nilai melalui LEKAS carilah Akademi Memandu Pajam.

5 comments:

  1. Sedap nya akak


    saya suka karipap sardin

    ReplyDelete
  2. Sedap pB. Tak kedekut pun pembuatnya

    ReplyDelete
  3. Sy pun suka karipap sadin dr karipap kentang, pyh nk jumpa tu, klu jumpa mmg ulang mkn tu je lh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Irfa bestkan karipap sardin. Kak sya bukan perminat karipap tapi kalau ada akripap sardin tak mampu nak tolak

      Delete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete